STG Spaarprogramma

Het STG Spaarprogramma is een onderdeel van de STG ProClub. In dit programma kun je punten verdienen die onze ProPoints worden genoemd. ProPoints kunnen worden opgespaard in ruil voor fijne cadeaus en cadeaukaarten.

Onze spelregels

  • Om de 2 weken (waarin je aankopen hebt uitgevoerd bij STG) worden er ProPoints toegeschreven aan jouw account. Voor elke gefactureerde €50,00 netto (excl. BTW) krijg jij 5 ProPoints.
  • Koop je iets van een ProClub partner? Dan scoor je dubbele ProPoints! Voor iedere gefactureerde €50,00 netto (excl. BTW) van onze partners ontvang jij 10 ProPoints.
  • Koop je aan via onze officiële webshop, stg-pro.be? Dan krijg je dubbele ProPoints!
  • Af en toe houden we een specifieke actieperiode waarbij je extra ProPoints kan verzamelen.

Gespaarde ProPoints inwisselen

Jouw verdiende ProPoints kunnen direct worden ingewisseld voor cadeaus of belevenissen in de cadeaushop. De cadeaus gaan van keukengerei en tuinmateriaal tot verzorgingsproducten en handdoeken. Alle producten staan duidelijk opgelijst per thema. Heb je iets moois gezien maar nog niet genoeg ProPoints? Geen punt, je kunt dit artikel toevoegen aan jouw verlanglijstje!

Veelgestelde vragen

Wat is STG ProClub?
De STG ProClub is het beloningsprogramma van STG waar je onmiddellijk voordeel hebt, zelfs als je net lid bent geworden. Iedereen kan meteen profiteren van geweldige kortingen, ongeacht het aantal ProPoints dat je al hebt verzameld! Via onze kortingspagina STG Benefits regel je voordelig allerlei activiteiten: een dagje naar de dierentuin, een bezoek aan een pretpark of een overnachting in een luxueus hotel. Daarnaast zijn er ook aantrekkelijke kortingen op grote, bekende merken.

Met het STG Spaarprogramma verzamel je ProPoints door aankopen bij STG te doen. Deze ProPoints kun je dan omruilen voor leuke cadeaus in de cadeaushop.
Hoe spaar ik ProPoints?
Als klant van STG kan je op verschillende manieren ProPoints sparen. De spelregels van het STG Spaarprogramma staan hierboven opgesomd.

Er zijn verschillende manieren om ProPoints te sparen. Ontdek meer informatie op deze pagina. Wil je je ProPoints saldo sneller laten groeien? Bekijk dan deze tips.
Waar zie ik mijn actuele ProPoints saldo?
Rechtsboven in de webshop staat jouw puntensaldo. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde ProPoints? Ga dan naar Mijn ProPoints.
Kan ik mijn ProPoints ook inwisselen tegen geld?
Nee, je kunt je gespaarde ProPoints alleen inwisselen tegen cadeaus in de cadeaushop. De spelregels van het STG Spaarprogramma staan hierboven opgesomd.
Is het mogelijk om mijn gespaarde ProPoints aan een ander cadeau te doen?
Nee, je gespaarde ProPoints zijn persoonsgebonden.
Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik de levering verwachten?
Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 4-5 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het STG ProClub programma.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Wat gebeurt er als ik het product dat ik besteld heb uitverkocht is?
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten automatisch worden teruggestort op je account.
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee. De in de cadeaushop vermelde ProPoints per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij.
Wat moet ik doen als mijn cadeau beschadigd of defect is?
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen 2 weken contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer +32 2 585 99 80 of via e-mail support@touchincentive.com
Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Heb je nog een andere vraag over het STG Spaarprogramma?